Saturday, February 18

76 days - pesta merayap


entri kali ni aku nk share gambar je...gambar2 kami sekeluarga merayap...hahahaha...

di waktu pagi.....bersarapan di KONG KONG....dah lama xsarapan tepi laut...best plak...lps sarapan..jln2 kt jeti n tgk orang bwk naik hasil tangkapan...kat situ gak aku jumpa sekor kucing yg kaki dia panjang sebelah...so agak menyukarkan die utk berjalan...sebagai seorg pencinta kucing...aku masukkan skali gmbr kucing tersebut....meow!







di waktu tghari....ke PESTA LAYANG2...tp malangnya...masa tu angin xmenentu sbb hari nk ujan...so xde gmbr layang2 terbang..cume ada gambar belon je..so...bleh dikatakan kitorg pergi ke pesta belon dan pesta payung...hahahahaha



di waktu petang....window shopping di JOHOR PREMIUM OUTLET....kt sini jual barang2 yg branded2 mcm Coach, CK, Salvatore Ferrogamo, Zegna, Fossil, Charles & Keith...n ada gak kedai2 biasa mcm Padini, Cotton On, Levis, Adidas,Nike...semua pun first time pegi..so kitorg xde beli pape...tgk2 je..n aku first time mkn CREPE....nama komersil nya la....atau nama kebiasaannya...apam balik garing...hahaha..ada mcm2 rasa...sedap gak!





di waktu malam....makan2 di tgh2 JB..kedai ni jual western food n tomyam2....harga chiken chop rm 5 je....murah giler n sedap n berbaloi....tp kene tunggu lama giler sbb ramai giler org yg mkn kt sini....so mmg giler lama menunggu...dengan design kedai ni yg warnanye merah n itam....aku rasa boleh giler kalu duk lama2 kt kedai tu....so disaat aku separuh giler tggu makanan yg lama tu..aku pun mereka motto utk kedai ni...." xbuang duit....tp buang masa"....



sekian saje citer utk hari ni....penat berjalan sepanjang hari...tp sronok jln2 dgn family ramai2...n anak2 sdara yg xreti duk diam....=)

No comments:

Post a Comment