Sunday, February 24

recover

setelah 2 ke 3 minggu ni...ada nikmat dan kegembiraan yg Allah tarik dr aku....tp Allah itu maha adil...bila kita redha dan belajar menerima ujian dariNya...maka Allah menggantikan kegembiraan yg baru buat aku...Alhamdulillah....

so setelah kematian kucing2 kesayangan...aku demam 3 hari...mungkin terkejut or rindu bila bgn2 pagi kira kucing xcukup macam slalu...tp aku kene bersyukur....aku masih ada bnyk lg kucing...so bercerita pasal kucing...InsyaAllah aku skrg dlm mengumpul duit dan idea utk buat cat house kt rumah yang bakal aku duduki sebelum raya nnt kot...ataupun lebih awal dr tu...so ni idea2 nya la..tp aku akan DIY sendiri la nnt...aku bajet dlm Rm100 ke Rm200...ruang kat rumah tu pun xdela besar sgt..lebih kurang 5kaki x 8 kaki kot...skali ngan tmpt laundry dan stor....




idea nak grand..bajet ciput....hahaha...

so untuk citer lainnya....Alhamdullillah ada sorang dah pembeli party kit aku tu...mungkin kawan Alin atau kawan kepada kawan Alin atau Alin xkenal pun....hahaha..sebab org tu pun request utk theme mickey mouse....so Isnin ni aku akan poskan......so lepas dr keje2 ini..aku akan menyambung keje menjahit...dan siapkan satu tempahan kaligrafi dr kawan mak...dan lepas tu mungkin akan mempergiatkan keje kaligrafi aku memandangkan dh agak lama terhenti atas sebab2 keje lain....

dan akhir skali..aku ni slalu sgt ckp tak serupa bikin...hahah..so pasni aku akan buat review pasal kawin dan kos2nya di entry yg akan dtg..tgk ada satu blog yg aku follow td buat review pasal wedding dia..baru la aku teringat review wedding aku...review ni just sebagai simpanan dalam diari maya aku ni..kot2 nnt anak sdara aku nk kawen ke ape ke kan....bleh tau n agak2 bajet..review khas utk org bajet ciput dan nk buat yg simple2 je..

kla..aku nk sambung buat keje mickey mouse aku tu balik...daaaa~~

No comments:

Post a Comment