Tuesday, October 1

TTC - bulan kempat dan kelima

memandangkan bulan keempat aku xupdate ape2 mengenai TTC..maka aku sekaliguskan je la dengan yang bulan kelima..memandangkan lg beberapa hari akan masuk ke bulan kelima..so mengenai bulan keempat..iaitu mengenai angan2 aku kononnya nk ambik EPO as a supplemen tambahan tidak menjadi..memandangkan tahap ekonomi yg kurang memuaskan..tetapi time ekonomi memuaskan harga EPO yg sedang offer ketika itu telahpun tamat...so bulan keempat berTTC mana2 yang bleh di DIY je la..hahaha..harap2 anda semua paham..hahaha...di sepanjang bulan keempat dan hampir kelima ini..aku mengalami badan berangin yg teruk sangat la..sampai aku sdiri rasa bengang bile dengar bunyi angin sdiri..walaupun melepaskan angin dengan kaedah sendawa itu amat memuaskan dan melegakan..haha..no kentut2 k..kurang sopan..haha... selain dari itu..perubahan yg aku alami.aku rasa badan ni mcm panas2 je..ntah la kenapa..berhajat juga nk beli termometer konon2 nk try buat BBT la...tapi xbeli..ntahla..mood malas semua benda adalah tanda paling ketara pada bulan kempat dan berlanjutan ke bulan kelima ini.. so next hajat yg terlintas di hati..ingat nk g berurut buang angin..lgpun tempat berurut tu dekat area2 sini jugak..blehla g..insyaAllah..TTC aku ini...rasanya lebih kepada memperbetulkan mana2 yg xbtul dulu..sblm pergi mendapatkan rawatan lbh lanjut...skian, terima kasih..

erm..rasa mcm nk try homeopathy sebab baca2 kt forum mcm berkesan je kaedah tu..hurm~~dlm pertimbangan...

No comments:

Post a Comment