Thursday, November 20

028 - Hari Tanpa Telur

Bismillahirrahmanirrahim..
Disebabkan semalamnya makan telur berlebihan..hari ni sebiji telur pun aku x makan..apa yang aku makan hari ni adalah :

Sarapan : Biskut Pocky dan air teh o ais
Tengahari : Popia Madu 5 ketul
Malam : Ayam Goreng seketul

Hari Isnin hari tu aku kluar g cari barang.. then nak masak mmg malas lagipun hari tu pegi tesco xde lauk yg bleh dibeli..semua dah habis..beli sayur je.. so masa kluar tu singgah beli popia madu..makan 5 ketul tu sampai ke petang bawak ke malam aku nak habiskan 5 ketul tu..kenyang dan sedap.. so malam tu husband aku dah lama x makan mamak kegemaran dia.. maka aku order ayam goreng je la seketul ratah.. dah la mamak tu kata aku makin gemuk..haish~~dia xtau aku tengah diet ni... hahahaha... nnt aku kurus nak g jumpa mamak tu lagi.. terbantut aku nk order nan cheese malam tu... hahahah... 

No comments:

Post a Comment