Monday, December 15

054 - Cheat Day!

Bismillahirrahmanirrahim...
Hari ni dikira sebagai cheat day sebab aku dah plan awal2 nak makan nasi lemak...hahahah... pagi2 lg dh gerak g dengkil umah abg aku lg sorang..sarapan ngan mak abah abg n anak sdara...so mmg aku makan nasi lemak...anggap je la cheat day kan..hahahaha... gmbr nasi lemak tu aku ambik dr google ok..lupa nk ambik gmbr..huhu

sarapan : nasi lemak telor 2 biji 
tengahari : roti canai sekeping
malam : Bubur Mcd dan Ayam Spicy

ok dipendekkan cerita...pas dari balik dr umah abg aku kat dengkil..kitorang g pesta buku kat PWTC tu... ondeway balik tu.. kat tengah jalan kete tayar pancit plak..sbb terlanggar besi yg mayb org sengaja letak kat tengah jalan...huhuhuh..xde rezki..alhamdulillah..stesen minyak dekat je.. so singgah tukar tayar..dah letih dah tolong laki aku tukar tayar.. sampai shah alam singgah bengkel tukar tayar..sambil2 tu makan la roti canai...

balik tu sampai umah rasa letih sangat dan macam nak demam..pas maghrib trus tdo...bangun pkl 10 rasa lapar giler2 pny..tak larat nak bangun,,tp lapar sgt..so laki aku paksa bangun gak bawak g makan..aku klau demam mmg nk mkn bubur mcd.. time makan tu ntah knapa la kebulur giler...hahaha.. aku makan bubur large... ayam goreng spicy set large jugak..air ribena...pastu bleh nk tambah lg satu large fries..lapar giler..huhuhu..takpela..bkn slalu xsihat..rezki la tu Allah nk bg makan mcD skali skala..Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment