There was an error in this gadget

Wednesday, September 3

MIMPI

korang pernah tak mimpi yang terbawa2 ke alam realiti..atau mimpi jadi kenyataan.. ?? aku rasa ni dah masuk kali ke5 mungkin..aku bermimpi dengan genre yg sama.. letihhh woo badan.. mimpi macam mana?? mimpi yang bila mana dalam mimpi tu aku main basikal.. dan bila bangun kat bahagian otot2 kaki tu mesti lenguh giler...korang penah tak mimpi macam tu??.. selalunya aku mimpi main basikal jalan2 tu la.. mcm malam td... aku mimpi tolong orang rewang kenduri kawen dan tolong orang meniaga pasar malam...ya Allah.. bila bangun tdo...letihnya la rasa.. walaupun aku tdo agak awal..tp pas bangun tu still rasa macam xcukup rehat..rasa letih je.. so akupun xtau knape... dan bile aku mengadu kt laki aku yg badan aku letih2 dan lenguh2..dia mesti tanya.. " main basikal sampai mana malam td? " 


pic masa tahun 2010.. masa berat aku dlm 69kg.. rasanya nk g repair basikal la..gemuk overdose dan susah nk turun if x eksesais..huhuhu