Monday, August 19

TTC - bulan ketiga

dah bulan ketiga dah.....so citer untuk bulan ketiga ni..masih sama..masih berdua..blum berdua setengah..hahaha..ok..untuk kali ni period delay dekat sebulan..dan alhamdulillah dapatla aku puasa penuh tahun ni..hehehe...maybe sbb aku masa bulan puasa kurang minum air masak..minum air manis2 je...tu yg period aku terganggu balik...then bila raya makan macam2 plak...bila abis beraya duk umah je..aku pun start minum air masak semula...dan period la aku keesokan harinya...mmg berkesan petua bg period aku ni...hahahaha..so untuk bulan ketiga ni..aku nk try ambik supplemen semula..untuk btulkan period iaitu EPO...tp blum beli lagi..maybe aku akan try EPO dan asid folik sekali lagi...InsyaAllah..

k la..ni entry pendek je..nk update citer pasal raya plak..SELAMAT HARI RAYA minggu kedua!

1 comment: