Tuesday, November 5

Manager yang Mengantuk

enrty ni pendek je..sebab aku tgh mengantuk..manager?? aku la manager tu..hahaha..manager la sgt kan..so skrg ni officially aku dh keje secara online..harap2 aku bleh bg komitmen...ni pun br try2 nk bgn awal2..tp tgh ari dh ngantuk..aku ni dh lama xbekerja..tp bila skali dpt kerja..mcm2 kerja plak..semua nk dalam satu masa yg sama...alhamdulillah...rezeki..so aku sgt letih n mengantuk hari ni..smlm ada meeting blk lewat..mlm before tu pulun buat drawing..so hari ni tggl keje2 umah dgn keje2 yg aku manage ni la..kesimpulannya...aku sangat mengantuk lagi..baju tak basuh lg..umah xsapu..dan mcm2 lg...hohoho..skrg kene jd seorang yg multitasking... next entry aku nk citer pasal TTC..bulan lepas ada mcm2 bnd yg aku try2..hahaha...aku update klau rajin dan free la ye..k bye!

No comments:

Post a Comment