Tuesday, February 4

My TTC Journey

Tiada duka yang abadi didunia
Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan dijalani

Tangis dan tawa nyanyian yang mengiringi
Hati yang rindu tanda cinta dijalani
Namun ku percaya hati meyakini
Semua akan indah pada akhirnya
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Waktu berputar rembulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam akan berakhir, hari akan berganti
Takdir hidup kan dijalani
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Aku bukan putus asa...aku bukan hilang arah..tapi ini pembelajaran dan mungkin juga hidayah yang Allah berikan pada aku..Allah itu maha mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2nya..Allah selalu ingat dan memperingatkan aku..tapi aku tak setiap waktu ingat kat Allah..masa untuk perbaiki diri~~ Allah yang memberi ujian, Allah juga yang memberikan rezeki..truskan usaha dan ikhtiar di jalanNya...InsyaAllah semua akan indah pada akhirnya~~ =')

*xmo citer pasal TTC lg..lgpun nk update blog pun dah tak rajin..aku nk jalani hidup yg lebih relax dgn  my BFFAE..insyaAllah =)....aku nk kumpul duit buat built in wardrobe..haha..xde kene mengena kan..haha..k wassalamu!

No comments:

Post a Comment