Sunday, January 29

96 days - tunggang terbalik

alkisah hari sabtu dan ahad yg bnyk hal....

semalam ada orang baru pindah rumah bersama sang kucingnya yg sama nama dgn sepupu aku....maka...kini aku mempunyai sepupu berbulu...hahaha...

hari ni plak my fiancee pindah rumah...so kene tolong angkut mengangkut...mengangkut barang2 yg tidak berbulu...hahahahaha..

semalam aku makan kueytiaw kungfu yg sgt sedap..sehingga ke titisan kuah terakhir....
manakala hari ni aku makan dominos pizza cheese burst...yg rasanya cis! xbleh blah...

semalam aku buat 3D client aku sampai letih...
manakala hari ni aku xbuat 3D dan ape2 keje client tersebut akibat letih...

2 comments:

  1. nk x...bwt bisnes sama2....pembaiki kasut tepi jalanan.....aku suka benda2 berseni ni!

    ReplyDelete
  2. Hahahaha....bangang! Ko buat bisnes baiki kasut....aku nk bukak kedai vincci...nnt ko bleh mniaga dpn kedai aku...sewa..FOC..haha..nk?

    ReplyDelete