Monday, January 9

A.Z.A.M.B.U.T 2012

haha...jap..ada lagi satu citer nk citer...setelah 2 tahun aku xpegi potong rambut..akhirnya aku berazam utk potong rambut pendek sempena tahun baru 2012 ni...sbb ape? sbb rambut yg dulu dh panjang sgt sampai ke pinggang..membuatkan aku malas nk shampoo...sminggu 2 kali je shampoo..pastu bile dh panjang..n x trim2..rambut dh jadik serabai...bile dh serabai..dia gugur plak..argh...semak2!!..lps tu kdg2 ada kelumumur..trutamanya masa musim panas hari tu..aku mmg xsuka la ada problem2 pada rambut ni..sbb aku ni jenis yg jaga rambut...mahkota la katakan...haha..dulu masa skolah penah ada problem rambut..rambut keras..pastu berbuah...argh...mmg bengang...tp time tu budak2 lg...xambik port pun..haha..so skrg..rambut dh potong..n puas hati..tukang gunting tu pandai potong bg sesuai dgn bentuk muka..hehehe...aku jarang puas hati bile pegi gunting rambut...tp kali ni ok...hehehe..so skrg rambut dh pendek..xla pendek sgt..still pnjang...n bleh la shampoo hari2..hohohoho...ok...azam 2012 dh terlaksana...jom pikir azam utk 2013 plak..hahahahaha..

No comments:

Post a Comment