Friday, June 29

jawatan kosong : jadi Follower blog DIY aku!

erm...skrg aku tgh sibuk duk promote blog aku yg lagi satu..Alhamdulillah ramai gak yg view keje2 DIY aku yg ala kadar je tu...hehehe...aku ni bukan la kepala otak berbisnes sgt..aku mmg xreti selok belok bisnes ni..tp laki aku plak mmg otak bisnes...secara amnya...blog aku yg lagi satu adalah salah satu blog berkongsi idea dan berjimat cermat..dan recycle barang2 terpakai...dan macam2 lagi la..so aku curahkan idea aku kat situ..ada gak aku tgk idea dr blogger lain or website ke ape n then aku buat dgn cara aku..klau nk pikir pasal bisnes..aku just promote je blog...n if ada sesape yg berminat...nk tempah ke nk sewa ke...so kat situ ada la bisnes nye...haha...mungkin satu hari nnt bile aku dh stabil n ada ramai plak org bg support or berminat nk buat tempahan..mungkin aku akan buat bisnes craft ni secara terang2an...papepun...sila la view blog yg lg satu ni...aku pny idea biasa2 je...simple...dan xde la up to date sgt pun...aku xsuka terlalu mengikut trend..aku just akan follow trend yg btul2 berguna untuk aku..n trend yg btul2 aku minat... sbb aku ni berjiwa old skul~~....eeeeceeeeh!

ni link blog aku...so kepada sesape yg xde keje n bnyk masa lapang tu bleh la apply jawatan sebagai follower blog DIY ni....meh la follow!...xde la aku rasa mcm aku ni bebel sorang2 kat situ...hahahahaha.....skian! terima kasih harimau malaya!!

No comments:

Post a Comment