Tuesday, June 19

teknologi DETROIT!

malam tadi aku mimpi aneh....mimpi mengenai teknologi Detroit!...aku pun xpenah dengar nama teknologi ni....mimpi tu pasal aku yg kononnya xnak beli Coolblog lagi..sbb xnak membazir duit beli ice blended hari2 sampai RM4.30...maka aku beralih ke ice blended yg makcik2 kampung buat...xde jenama..meniaga tepi2 jalan..mesti murah skit..dlm mimpi tu aku beli la ice blended makcik tu...aku order pink guava + pearl...ceit! siap main oder2 lg dlm mimpi....skali harga ice blended makcik tu rm9.60 secawan.....pergh!!!lg mahal dr Coolblog yg slalu aku minum....aku bengang la n tny makcik tu kenapa mahal sangat ni??!!...dengan spontan makcik tu cakap..."sebab kami seal menggunakan teknologi Detroit".......kesimpulannya..mimpi mainan tidur...dan Detroit tu aku baru research jap td..adalah salah sebuah bandar besar kt US...skian!

1 comment:

  1. jauh sngt mimpi ko tuh...hahahaah...asal ko tukar link..patut aku klik dia xappear..

    ReplyDelete