Friday, July 13

11 + 1 = 12


ok...entri kali ni just nak citer..n share berita gembira...hehehe...10 July  hari tu aku dapat anak sdara baru...lelaki....anak ketiga abang aku yg keempat...tp sayangnya kene tggu raya baru dpt nk tgk...sbb abg aku skrg duduk kat Sabah...kene pindah duk Sabah sejak bulan March hari tu...huhuhu...next month Mak n Abah g Sabah g tgk cucu baru...duk sana dalam 2 minggu gak..klau aku xkawen lg..kompem aku pun dh g Sabah..hahaha...


bercerita tentang anak sdara ni...sejak kawen ni aku rasa cepat rindu plak kat anak2 sdara aku...sblum2 ni pun jarang jumpa..tp xde la rindu sgt...skrg bile tgk gambar kawen aku..ada semua anak sdara aku...adoi~~rindunya la...mayb sbb diorg duk jauh2...ada yg kat oversea n ada yg kat sabah...klau yg dekat2 ni senang gak la nk jumpa....huhu..so sekarang aku dah ada 12 org anak sdara...9 perempuan 3 lelaki...hehehe... 



umur aku 9 tahun aku dah ada anak sdara...mmg aku nyampah giler la kat dia..sbb aku kanak2 riang lg kot time tu...tibe2 mak aku dah ada cucu..so selalu nak main2 ngan cucu..seperti biasa aku selalu merajuk n akan buli anak sdara aku time xde org nampak..pastu aku akan buat xtau je...hahaha...tp ada lg teruk yg aku penah buat..tp xmo citer la...hahaha...ksian kat anak sdara aku yg first...haha..tp dah beso2 ni...bleh jadik kawan dah....skrg dia pun dh Form 5....


                                                                           
masa dapat anak sdara first dulu...abg2 aku berpakat nk bg nama pangkal anak diorg sama...semua org pun bersetuju dgn nama tu...pastu semua sibuk nak pilihkan nama kedua....mmg excited la dapat anak sdara time tu...aku je yg xambik port sgt sbb kecik lagi....lebih baik aku buat keje skolah dr duk nyibuk2...hahaha...so meh aku senaraikan nama anak sdara aku...haha... 




AQRA UZMA bte ARSHATA

(170295 - 17 thn)

AQRA AUFA bte  ARSHATA
(070398 - 14 thn)
AQRA ELYA bte  ARSHATA
(091101 - 11thn)
AQRA IMAN bte  ARSHATA
(211003 - 9 thn)
ALIFF WALDAN bin  ARSHATA

(170407 - 5 thn)


AQRA ADIBA bte RASHIDI
(260300 - 12 thn)
AQRA ALISA bte RASHIDI
(040703 - 9 thn)
AQRA ARINA bte RASHIDI
(280207 - 5 thn)

AQRA RANIA bte HEIZRUL
(060508 - 4 thn)

AQRA RAHEE bte FIRDAUS
(231007 - 5 thn)
ALIFF FATHII bin FIRDAUS
(110310 - 2thn)
ALIFF AHMAD / ALIFF FAHMI AHMAD
(100712 - 2hari)
 (yg ni yg latest..so nama xkompem lg yg mana satu...hehe)



so sekarang tambah lagi satu geng hero!!!.untuk waldan n fathii...hehehe...raya pasni bleh ambik gambar bertiga plak.....hehehe...raya tahun 2013..tahun ni giliran umah mertua..haha..so xjumpa di pagi raya...=p


untuk anak aku nanti...insyaAllah bila dh ada rezki nk ada baby...tp xtaula dapat join nama sama mcm kat atas ni or x....sbb nama baby kene ayah dia yg tentukan....hohohohoh....papepun...kene tunggu ada baby dulu la...baru bleh berangan2 nak bg nama....hahaha....=)...

4 comments:

  1. ogogooo... ramainya... tambah anak ko nanti. da 20... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi...sampai 8...ko ingat aku mcm kucing ke...skali branak bnyk2... Paling bnyk pun aku rasa separuh dr 8... Hehehe..family planning...haha

      Delete
  2. sakan gelak bila bc ttg ko x suka ms mula2 dpt anak sedara tu..aku cm tau je kisah ko tu..ko mmg buli anak buah ko..lbh2 lg bila mereka masih baby..hahahhaha

    dh besar eh anak sedara ko yg 1st tu.tbaik r..9thn dh ada anak buah..aku umur 21 thn br ada...so aku sempat r bermanja2,mengada2 dengan mak ayah aku! hahaha..

    em cantik r nama anak buah ko..tp plg hebat..nama abg ko..arshata...bijok ayoh mu pilih nama! ala2 nama hero hindustan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...tp aku makcik yg disayangi tau sekarang...hahahaha..yg nama abg aku tu...zaman dulu mana ada buku2 nama...tu nama gabungan atok blah abah n mak aku....arshad+hatta=arshata...hahaha...ko ingat matematik je bleh buat kira2... Haha

      Delete