Saturday, July 14

nak jugak!!

ok...ni first time aku join giveaway dari blogger2 lain....sbb ape aku join...sbb giveaway dia sangat la aku suka...semalam baru je aku g Giant and MPH ingat nk cari brg2 and ketas2 craft ni...nk buat sumthing utk anak2 sdara aku..hehehe....tp xde plak yg macam aku nk...huhuhu... 

utk makluman korang...
ini merupakan 2nd giveaway dari blog 
SHARE YOUR LOVE WITH CARDS
(klik la link atas ni klau korang pun nak jugak benda2 ni..hehehe..)
dan ape yg akan di 'giveaway' kan??...haaa...ni barang2nya~~




1. 20 pcs of 12" x 12" patterned paper
2. 30 pcs of 6" x 6" patterned paper
3. Various length of flower ribbons
4. Various length and size of ribbons (satin, grosgrain etc)
5. Die cut alphabets
6. Paper embosser
7. Sequins and beads
8. Contemporary Cardmaking book


ingat senang ke nak jumpa barang2 ni....? so aku join giveaway ni untuk try2...tuah ayam nmpk kt kaki..tuah manusia xsiapa tau...jika rezki untuk aku...adala nnt aku post entry keje craft aku pakai brg2 ni plak...hehehe... 

....akhir kata....

terima kasih Sazalina!! 

+ :  terima kasih kepada Cik Susu sbb buat entry pasal giveaway ni =)

No comments:

Post a Comment