Monday, October 1

malaaaaaaassssangat!

ntahla kenapa aku rasa malas sangat skrg ni.....duk relax je....balik2 keje aku hari2 basuh baju sapu sampah....bukak pc tp xtau nk buat ape...kang bile dtg time rajin kang ada plak benda2 yg menggangu,,,trus terkandas kerajinan aku berhari2,,,skrg ni nk update blog pun malas,,,nk edit2 gambar pun dh x rajin..huh....so hari ni aku rasa kemalasan aku dh melampaui batas..so aku nk mulakan dengan mengemaskini file2 dlm pc ni....buang yg keruh nnt senang nk tambah dgn yg jernih...haha....skrg klau aku bukak fb pun..dok tolong promote abg aku jual beskal2 secondhand..n pasni insyaAllah aku tolong promote abang ipar aku jual umpan pancing plak...hahaha...lantakla buat ape pun...asal ada aktiviti...~~boring gak kekadang xde buat pape mcm ni...mcm xde life plak rasa~~ooolalalala~~

oh ya!..hari ni genap setahun aku bertunang....hehehe...dh kawen dh pun..tp duk sibuk nk ingat anniversary tunang...hahahaha.....

2 comments: