Thursday, April 25

entry apa2 je la


bulan April ni skali lagi aku bersedih dengan kepemergian kucing kesayangan aku yg aku bela dh 3 tahun lebih dah...akhirnya kembali kehadrat Tuhannya yang Esa..tp buat masa ni aku xbleh lg nk citer pasal kucing tu..dan kemungkinan aku akan jadik pening kepala kerana bersedih..mmg aku bersedih..tp aku cuba pertahankan..kerana aku blajar untuk redha di atas ketentuan Ilahi...

then citer lain bulan ni percubaan utk memengandungkan diri masih tidak berjaya..pg td..try UPT setelah delay period 8 hari..masih negativ..namun di hati masih terpaut rasa berangan nak memengandungkan diri ini...hahaha...berikutan itu langsung berlaku konsultasi dan runding bicara dengan teman yang sama2 berjuang utk memengandungkan diri ini...inilah usaha gigih kami...berusaha dan bertawakkal kepada Allah...tp skrg ni aku ada mengidam..mengidam bau ubat nyamuk..ahahaha..skrg ni tdo pasang ubat nyamuk~~aaah..sedapnya la..laki akupun suka...siap ingatkan lg klau aku terlupa pasang..


citer lain lg..hari ni aku start mengemas balik barang2 utk dibawa pindah..letih jugak..dan ada bnyk gak benda yang tak packing lg...klau diikutkan hati..berangan nk pindah secara serius dalam bulan 6..stakat ni apa yg ada hanya peti ais dan kerusi tamu sahaja..itupun tanpa meja..meja makan lagi la tiada..hurm...terpikir2 gak mcm mana nk sambut tetamu masa raya nnt..mungkin next year kot baru bleh datang..hahaha...hari tu sambil membeli lampu utk rumah klien..aku memborong la 4 biji kotak ni..satu RM4.90..kecik je..tp nk Ikea jugak...so beli la..tuk letak barang kecik2..skurang2nya..nnt nk letak kat almari/rak dah nmpk la kekemasannya itu...dan diharap2 kucing2 aku tidak la mencekaunya...


utk kerja2 yg aku sedang buat skrg..aku tgh buat kad kawen, banner dan penunjuk jalan utk kenduri kawen kawan skolah aku..xsangka gak dia berminat nk suh aku buatkan,,walaupun aku xde la promote2 pun..rezki Allah nk bg..dia berkenan dgn kad kawen aku..so draf dan sample kad aku dh siapkan..nnt aku citer kt blog Krafty Qist Kiss Cats aku tu.... 


citer pasal review kawen plak...tak sangka ada ramai giler ( bagi aku dh ramai giler la tu)...org view entry review pasal baju kawen...walaupun blog aku xramai org follow..mayb keyword membuatkan ramai b2b yg search pasal baju2 kawen then terlink ke blog aku...hehehe...alhamdulillah..terimakasih la kerana membaca entry review yg panjang tu..tu review untuk yg bajet ciput je adik2 sekalian...hahaha..so next entry aku xtau nk review pasal ape plak..pasal meja makan ke,,barang kemas ke? hadiah2 kawen? or photografer...hurm..tunggulah aku rajin..skrg mood tgh kureng nk mengupdate...

1 comment: