Friday, April 26

suami saya demam

dua hari lepas..laki aku dh start nk demam..tp dia push jugak diri dia utk siapkan keje2 3D dia...then semalam dh start demam teruk..mujur keje dia sempat siapkan petang tu..so malam tadi dia tido awal..dlm pukul 12 mlm...kira awal la tu..slalu dia tido lewat kadang2 stay up sampai subuh..lepas subuh baru tido..mayb sebab letih kerja kejar dateline..then dia demam...ksiannye~~..

so alkisahnya...malam td aku xbleh tdo plak..sbb aku dh biasa tdo lewat kurang2 lepas pukul 3 baru bleh tdo..tp aku duk bergolek2 je la sebelah dia yg dh tdo nyenyak tu..sambil2 main ipad, buat research2 pasal kesihatan dan main game aku pun tertido...dan masa tido tu aku bermimpi..mimpi yang meletihkan..dalam mimpi tu..aku dalam perjalanan nk ke suatu tempat untuk cari ubat penawar demam..tp sepanjang odw tu..aku ada ngan laki aku la..dia xhabis2 dgn selsema dia...so dlm mimpi tu...aku kene lalu water park..ada budak2 baling pelampung..pastu masuk dalam hutan,,kluar2 hutan jumpa sorang akak ni mintak tolong designkan bilik anak dia...siap pegi rumah contoh lg..pastu nk tunggu akak tu decide punya la lama...balik dari site lepas tu hujan lebat...lalu kt lereng2 bukit...banjir pulak tu.....bapak la susahnya perjalanan aku nk g carikan ubat demam tuk laki aku...sampai aku rasa bnyk nye rintangan..dh lambat ni nk bg laki aku mkn ubat...

dalam keresahan tu...tiba2 aku terjaga...alarm bunyi waktu subuh,,,aku trus kejut laki aku..aku tny dia.."dah pukul 6..nak makan panadol x??"......sebenarnya xla susah mana nk jaga laki masa demam ni...hahaha..dalam mimpi beria2..realitinya..bg mkn panadol je..

No comments:

Post a Comment