Monday, May 26

Membuntu Rindu

Macam tajuk lagu plak... actuallynya la kan.. aku tgh buntu..bengong dan bingung dengan permasalahan dalaman yg sedang aku alami ni..kejap ada kejap xde.. tp bak kata laki aku pun..pikir positif.. bila ada..ada lah baiknya dan bila xde pun ada la tu yg baiknya... walau apa pun..aku akan terus merindu pada yg lalu dan merindu pada yg akan datang.. 

Apa2pun hidup mesti diteruskan dengan tenang dan happy2... semua org ada ujian masing2.. siapa la aku ni utk tidak ditimpakan ujian.. maka masa skrg ni adalah lebih baik untuk memperbaiki mana2 yg patut... dan perlu lebih merindu Allah dan Rasul supaya jauh dari buntu..amiiinnnn... InsyaAllah..


Gambar sekadar peringatan untuk terus merindu....
semoga Allah menyambut rindu dan merawat rindu..

1 comment:

  1. tina... be +ve. mesti ko stresskan bila orang asyik persoalkan...
    nak ngadu pM ye.

    ReplyDelete