Thursday, June 5

Awak Nampak Cantik Harini

"Awak nampak cantik la harini Qistina" ....kata Dr. Nadia kat aku minggu lepas masa aku g klinik....aku trus pelik..cantik? ok sangat jarang orang cakap aku "nampak cantik".. selalunya orang akan cakap.. "nampak gemuk" "nampak berisi" dan sebagainya yg seangkatan dgn gemuk... aku pun xtau nak reaksi ape.. aku tny kt doktor tu.. cantik macam mana?? aku pun tak tau nk rasa apa time tu..rasa bangga ke pelik ke..tp yg aku tau aku rasa malu..hahaha... doktor kata..." awak nampak putih sgt hari ni..cantik plak saya tengok awak hari ni..." hahaha.. aku pun cakap.."putih ke pucat? " doktor pun kata..."haah kan..mungkin pucat"... then doktor trus cek tekanan darah aku.. dan terbukti aku bukan putih..tapi pucat.. hahahah..tekanan darah sangat rendah.. kerana masalah pendarahan yg aku alami hampir 10 minggu.. so doktor suggest ambik vitamin tambah darah.. hahaha.. pastu masa nk kluar dari  bilik doktor tu.. doktor tu cakap lagi.. " kaler mustard sesuai dengan awak, awak memang nampak cantik harini.." hahahaha... aku pun kluar sambil tersengih2... hahahahhaha... 

* sebab sangat jarang orang puji aku cantik..maka kene abadikan di dalam blog... hahahah... Alhamdulillah.. segala puji tu hanya bagi Allah... dan Alhamdulillah.. masalah pendarahan aku akhirnya berakhir jua... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment