Sunday, January 4

074 - Warming Up!

Bismillahirahmanirrahim...
 Sekarang dalam fasa warming up utk start diet balik bersungguh2..klau aku berjaya turunkan sampai 80 or 79 ke 78 ke..means aku dh lost almost 15kg dlm tempoh 100 hari ni..okla kan.. walaupun bnyk lg yg aku kene kurangkan.. semenjak dua menjak tak jaga diet ni...berat aku jd statik dan tak turun sgt..naik skit adalah.. haha... so ni menu warming up aku..

sarapan : telur setengah masak 2 biji
tengahari ; kobis masak lemak dan ikan goreng
malam : goreng pisang dan karipap

aku dah slowkan minum ais dan dah lama gak xambik nasi..jamah2 sesudu tu adala..last makan nasi mayb 2 minggu lepas..klau xsilap.. walau apapun..aku still ambik mknn yg berkarbohidrat jugak..mcm roti dan biskut.. klau x...xde tenaga plak... selain dr tu aku dh statr mkn supplemen utk btulkan period aku dan lain2..alhamdulillah aku serasi gak ngan supplemen tu..so sape2 ada masalah period tu..bleh try eevning primrose oil.. beli kt guardian je..


No comments:

Post a Comment