Thursday, May 3

1 day - khemah dh pasang

Pg2 lg mak aku dh kejut aku..suh teman abah aku g ambik abg aku yg br sampai dr sabah kt KLIA....rasa malas nk pegi...tp pegi la jap...ksian plak kt abah jalan sorg2... Mak xdpt nk ikut...sbb mak dan geng2 rewang nk prepare yg lain2... Rebus telor dan sebagainya.....odw dlm kete aku buat keje2 DIY aku...masa terluang jgn diabaikan...so lps je ambik abg aku...trus gerak balik ke Segamat semula...singgah mkn kt Rembau...n pukul 2 dh sampai umah...sampai2 je umah...aku pun trus buat keje2 aku yg xsiap lg....ptg....org2 surau dh dtg pasang khemah...tgk khemah dh rasa berdebor dh...hohoho....risau plak rasa...hahaha..mcm xcaya je yg khemah tu utk kawen aku....hohoho.....so hari ni siap pasang 5 khemah...dr ptg sampai ke mlm....n bsok tambah lg 2 khemah...hohoho........

4 comments:

  1. wow...total 7 khemah? wah mesti meriah ni kan? hihi...bdebarnyeeee rasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni last kenduri utk family ni...sbb sy anak bongsu..hehehe...kene meriah2 skit...heheh

      Delete