Tuesday, November 27

mood pagi tiada mood

haaa....hari ni aku bgn pg...walaupun ramai lg org yg bgn pg..tp untuk org yg jarang2 bgn pg...ini adalah satu benda yg membanggakan...haahahah..so awal2 pg ni..aku nk citer tentang aku yg tiada mood untuk bekerja..or membuat kerja..hahaha....sejak semalam aku malas nk buat ape2 keje yg menggunakan pc..just buat keje2 biasa..malas nk duk mengadap pc ni..

so semalam aku me'repair' baju aku..sbb mayb aku nk pakai bwk g jln2...haha...baju aku tu warna biru jalur2 putih..jarang2 pakai...sbb baju tu adalah sejenis blazer..bile tgk2 balik..baju tu dh kuning2 kt lengan dia sebelah...sbb tersimpan lama..sental2 xhilang kuning tu...last2 aku letak clorox je...dan trus luntur jadi lg rosak bercapuk2 warna baju tu...hahahaha...sengal!...aku pun dok pikir2 la..mcm mana nk repair untuk kali kedua baju tu..huhu...riso plak kang laki aku marah tgk baju tu jadik mcm tu...baju tu dulu laki aku yg belikan...guna duit ptptn dia..waaah....baik kan??...mahal gak la baju tu walaupun masa tu ada sale...so kompem kene marah klau baju tu rosak..haha..ok2..berbalik kepada baju tu...keputusan terakhir aku adalah dengan melunturkan semua part baju tu...hahaha...maka aku pun letak la clorox bg kena kt semua tempat...hahahaha....dan akhirnya baju tu jadik warna peach jalur putih..haaaa....ok la tu...sbb aku skrg bnyk plak baju warna tona peach, coklat2 oren...so sesuai la tu...hahha....aku nk g jln2 khamis ni sampai sabtu...InsyaAllah...so nk la try fesyen2 baru...mix n match baju2 lama... 

cerita kedua untuk diceritakan...sempena dgn 10 muharram hari tu..aku dh start buat Page utk produk kaligrafi aku....tp blum ready nk promote kt kawan2 or org ramai....tggu sample dh bnyk skit baru la ok nk promot...so skrg tgh buat untuk abg aku...bnyk plak dia tempah...tp untuk adik bradik harga adik bradik la...hehehe...n aku ada buat untuk kawan2 aku yg nk kawen...bg hadiah kaligrafi...hehehe...ada gak la org2 lain yg tny...dh 2 ke 3 org..klau ada rezki utk aku..ada la org tempah...so hari ni aku nk prepare list harga..so org tny dh tau nk bg harga...

cerita ketiga..ok..ni cerita lama..tp xciter lg..anak sdara aku dpt UPSR 5A..alhamdulillah..PSRA pun cemerlang dpt mumtaz...mmg jenis budak pandai n rajin blaja..n lagi satu ini semua pertolangan dr Allah..sbb sblm dia pekse dia siap buat solat hajat semua...Alhamdulillah...pastu cerita lg lama...yg pakaian beragam dia join hari tu..cowgirl dapat no 1 untuk kategori drjh 6...n adik dia yg ahli sihir tu dpt no 3 untuk kategori darjah 3...

cerita lain2...aku xde mood nk buat pape keje..sbb mood aku nk g jalan2 je skrg...hahaha...dh lama xjalan2..rasa excited plak..nnt bebila aku akan upload gmbr baju aku yg berwajah baru tu..hahaha...kla..ni adalah salah satu entry yg membosankan aku rasa...k bye!...nk g buat bnd lain plak..

No comments:

Post a Comment