Sunday, December 7

045 - Re-diet

Bismillahirrahmanirrahim...
Hari ni hari ke 45 dah... dah hampir separuh perjalanan diet aku ni.. so hari ni aku plan untuk start diet balik..diet btul2..no kenduri anymore!! insyaAllah aku akan kekalkan pemakan utk sarapan selama 12 hari berturut2..sebab ada 12 biji je epal sepaket yg aku beli semalam..haha

sarapan : teh hijau + telor setengah masak + apple
tengahari : twisties dan pocky
malam : nasi dan ayam goreng

hahahah...macam hampeh je..baru je plan nak diet btul2 balik..tp mlm tu aku g makan rumah abg ipar aku...so nak taknak kene la makan apa yg dihidangkan...Ya Allah sedap plak nasi putih ngan ayam goreng macam tu.. takpela..esok cuba diet lagi..hahahaha

2 comments:

  1. nasi??? hahaha hari2 aku mkan nasi.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku harap itu nasi yg last untuk re diet ni..huhuhuhu..walaupun rasa hampa,,tp mengenyangkan..hahaha

      Delete