Sunday, March 25

40 days - checklist! Oooiii!!!!

tinggal lagi 40 hari je....ayoyoyoyoyo....hari ni aku stuck.....aku x terpikir ape2 dah....skrg ni just pikir mana sempat je...klau aku senaraikan checklist yg aku blum buat...mesti bnyk lg..n ada keje2 penambahan dan sebagainya...buat masa ni yg aku ingat...aku dh siapkan handbouquet majlis resepsi n bunga utk lekat kt baju lelaki skali....erm!..hari ni aku mengemas barang2 kt umah utk dibuang dan dibawa pindah ke rumah baru lepas kawen nnt...separuh siap...baru kemas baju2 je...sedey plak rasa nk tinggalkan umah sewa yg dh 3 tahun aku duk bertapa ni....huhuhuhu...tp ape2pun..berdua2 dgn suami di rumah baru mesti lg best...hahahahaha...bukan berdua je...tapi berdua dan berekor ekor ekor ekor ekor kucing2 aku skali....

No comments:

Post a Comment