Friday, March 2

63 days - tergolek!

minggu tergolek...bkn rezki yg dtg bergolek...tp aku yg tergolek...pada hari isnin...aku telah jatuh tangga dan tergolek di situ akibat tergesa2 dah lambat nk ke site....namun aku gagahkan jua kaki ini utk sambung menuruni tangga dan memandu kereta...aku namakan 'golekan rahsia' kerana tiada sesiapa yg nampak...hahahah....golekan kedua berlaku di site..akibat xprasan ada step di belakang aku...gara2 ingin mengambil gmbr site..aku pun mengundur sikit demi sedikit bg mendapatkan gambaran penuh...dan ya..tergolek lagi sekali di depan kontraktor...'golekan umum'....hahaha....hari2 berikutnya berlaku lg golekan2 manja akibat kaki yang sakit dan tidak balance...namun kugagahkan jua untuk bersenam dan berlaku lagi golekan seterusnya...hari berganti hari...hari ini sudah hari kelima aku sakit kaki dan tergolek lagi sekali...kerana mencuba kasut baru aku yg tingginya 4 inci.....hahahah...berangan sgt nk pakai tinggi...ambik ko...tergolek sokmo!! hope...tiada lagi golekan yg berlaku...skrg tggu kaki btul2 baik dr bengkak supaya bleh try jln2 dgn kasut 4 inci tu...hahaha...adoi2~~

No comments:

Post a Comment