Friday, March 16

49 days - today is my BIRTHDAY!








tahun ni umur aku dah 26 tahun dah...ni last besday aku sebagai seorang bujang...huhuhu..sedey plak...patutnya aku balik shah alam dah ptg smlm....tp aku pikir2 balik...alang2..biar lah aku celebrate besday aku ngan mak abah aku...org yg bnyk sgt berjasa n jasa diorg aku mmg xkan mampu nk balas sampai bile2...huhuhu...=,(....so mlm td...lps abah aku balik surau...kitorg g mkn KFC...KFC segamat ni bukak sampai pukul 2pg...bukanlah celebrate besday sgt pun...more to spend time bersama family...so abahla yg blanje...abah duk baca surat khabar je...abah dh mkn kenduri kt surau..maka tinggallah si gemuk 2 org yg mkn...aku n aufa...hahahah...time tu dh pkl 11stgh mlm...org pun xramai..so KFC tu riuh dgn suara anak sdara aku yg lari2 dlm tu...ada 3 org anak sdara aku yg celebrate besday sama bulan Mac..cuma tahun ni..celebrate dgn 2 org je...Aufa 7 Mac..14tahun...Fathii 11Mac...2tahun...n tiada dalam gambar...Diba 26Mac..12tahun...

so tghari td aku balik Shah Alam...mak aku bekalkan makanan..lauk 'sotong masak hitam' ngan 'sambal tumis udang'...siap bg nasi skali...SEDAPPPP!!...dah lama xmkn...n aku pun mmg lapar..so sampai je shah alam dlm pkl 4 ptg aku pun trus celebrate besday bersama tunang aku dgn mkn nasi n lauk mak masak...!!!....haha....

malam...jalan2 kt Tesco n beli ikan utk kucing...balik umah n masak makanan utk kucing2 aku...bg diorg makan ikan banyak2 sempena besday aku hari ni....celebrate dgn kucing plak....ape2pun....hari ni cukup bermakna...aku happy sgt sbb dpt celebrate besday ngan semua yg aku sayang....mak, abah, anak2 sdara aku, tunang aku, n kucing2 aku yg bnyk ni...=)))...

Alhamdulillah...moga aku berubah menjadi yg lebih baik dari tahun ke tahun..insyaAllah....amiinnn~~

1 comment: