Thursday, March 15

50 days - minimize the checklist

1st!.....dah setel borang kawen...alhamdulillah~...siap ada interbiu lg kt pejabat agama masa antar borang tu....nasib baik tanya soklan senang...hehehe

2nd!.....gubahan hantaran semua dh setel utk ketujuh2 dulang...cuma nnt dh dekat nk majlis tinggal letak barang2 je...

3rd!.....dh booking meja makan beradap n mak andam...design meja makan pun dh bagi..theme kaler semua dh bg...tggl die bg quotation...harga kt kampung murah je...so brape2 pun nnt bayor je la...

4th!.....dh belikan kain plain utk abg2 aku...tggl pass kat diorg n...tempahan jahit sendiri2 la...hehe..diluar lingkungan bajet aku...

yg separuh siap..buat masa ni...door gift mug yg org sponsor tu..ada lg separuh nk buat...aku buat simple2 je...masuk dlm plastik..lipat2 n stapler...senang n cepat.....pastu...guest book...tinggal buat deko2 bahagian dalam...cover dh siap...kad kahwin pun dh siap...tggl tggu org printing bg final harga n cari stok kertas...photoshoot utk 'save the date' pun sedang berjalan..tggu pihak lelaki je...ceh...pakai kamera hanfon je..photoshoot katanya...hahaha..lain2 yg dh siap or separa siap...hurm....ntah...xingat...progress yg mak abah aku buat...yg aku nmpk...umah dh penuh dgn peket2 beras....hohohoho....

No comments:

Post a Comment