Wednesday, March 21

44 days - malazzzzzzz

lepas balik dr kampung...aku xstart ape2 lg keje DIY yg terbengkalai tu...mood berajin2 blum dtg kembali...hari ni aku sambung cuci botol...huhuhu..2 ke 3 botol pastu dh malas...n tdo...adeh...mlm td aku g cr ketas warna kelabu utk buat envelope wedding card aku...tp xde plak seperti yg aku nk..tp aku jumpa craft punch...hehehe..bleh la buat ape2 yg patut..then..aku bawak balik daun yg aku beli utk 2nd handbouquet aku...tp kemalasan melampaui kerajinan...mood membunga blum sampai..aku plan weekend ni nk siapkan jugak handbouquet tu..kla..aku pun xtau nk update ape...bsok ke site lagi...tgk org buat plaster ceiling...huhuhu..insyaAllah lps g site trus ke Tmn Maluri hantar kain buat baju nikah kitorg n baju resepsi aku..=)

No comments:

Post a Comment