Monday, March 19

46 days - citer riben plak


mujur ada riben yg menyerlah...maka mengcover skit muka aku yg serabai tu...hahaha...adoi~~tghari td g bank tggu turn lama giler...pastu trus pegi site kat bndr enstek tu...pastu seperti yg dijanjikan..hari ni aku nk ke Nilai 3 mencari riben...hehehe...cari2 kedai pertama xde mcm yg aku nk..ada satu je...so aku beli satu riben n daun utk 2nd handbouquet aku....pastu round2 lg area tu cari kedai yg aku penah pegi dulu...sbb kt situ bnyk riben yg aku nk..cuma dulu aku pegi tgk2 je...hari ni baru nk g beli...skali dh jmp kedai tu...kedai tu tutup plak...sbb kedai tu dh terbakar.....huhuhuhuhu...pastu aku g kedai lain lg...kedai kecik2..tp xde gak riben yg mcm aku nk...last2 aku g kedai besar tepi jln tu...ape ntah nama dia..aku xingat..tp kedai tu besar n mcm2 ada...nmpk mcm high class skit kedai tu...tp brg2 die lg murah n ada yg sama harga dgn kedai kecik2 yg aku singgah td..kedai die pun kemas n selesa...barang mmg bnyk..buat aku rambang mata...adoi..last2 aku shopping trus kt situ..mula2 nk beli 2 ke 3 riben je..last2 bunga, daun, butang kayu, tisu bunga2...semua aku beli...hahaha...tp kos perbelanjaan hanya RM50 shaja...xbleh lbh2..bajet kene jaga...haha

No comments:

Post a Comment