Thursday, March 22

43 days - Lat's Collections

Alhamdulillah...akhirnya hari ni berjaya gak mencuri masa utk hantar kain untuk buat baju kt tailor...iaitu pakcik kepada tunang aku...ayahandak...n makandak...hehe...ukuran badan just ikut ukuran masa tunang hari tu...hope badan aku xnaik la...hehehe..berat aku maintain je pun... tak kurus2...xturun2...adoiyai~~.... just ada kene tambah kain sikit...dlm semeter setengah yg xcukup tu...huhuhu...kene pi carik lg skit kt Jakel n hantar trus...akan fitting baju 20/04/12...sbln dr skrg...hehe...eksited!..design baju???~~aku just mix n match design2 yg aku search kt majalah + internet....lastly...harap2 design aku tu jd seperti yg dijangkakan...=p...setelah dikira2 balik..kos utk baju je...baju nikah laki pmpuan n baju resepsi pmpuan je...(kain n upah jahit)...baju resepsi laki dan aksesori2....= RM 1000++...huhuhu.....kos termasuk harga sebahagian kain yg di sponsor n upah jahit sebelum diskaun...hehehe...xpela kuar lebih skit...ape2pun yg penting...jd hak milik kekal.....!!!

No comments:

Post a Comment