Saturday, March 24

41 days - memBOUQUET

yeay!!! alhamdulillah....akhirnya idea dtg....dan aku berjaya menyiapkan hand bouquet utk majlis resepsi....aku start buat dr pkl 11 mlm smlm....sampai la pukul 3 stgh pg aku siap melekatkan bunga2 yg aku dh buat dekat daun2 yg aku beli kt Nilai 3 hari tu...aku agak puas hati gak...sbb aku ni just pandai buat bunga...tp xberapa pandai nk menggubah...syukur! mlm td menjadi...

hand bouquet yg ni aku buat pattern lain skit...gubah punya gubah..jd besar plak...huhu..sbb aku pakai semua bunga yg aku dh buat...n semua daun yg aku beli...so siang td aku g site n aku bwk la handbouqet ni utk tunjuk kt tunang aku...hehhehe...maklumla...daun2 yg aku beli hari tu dia yg pilih...bentuk daun kesum!...hahaha...cantik gak daun kesum tu bile combine dgn bunga...so dia pun puas hati...hehehe...

ptg td lps balik dr site...kitorg singgah g Jakel balik...beli kain yg xcukup tu...jumpa yg murah n cantik...semeter rm10 je..tgh lelong!!..okla tu..warna haruslah se'scheme' dgn warna baju resepsi aku...peach + coklat cair...seperti biasa..apa2 yg melibatkan warna mmg tunang aku yg akan pilihkan...so td kain tu pun dia yg pilih...

so mlm ni...aku nk sambung siapkan n detailkan tempat pegang handbouqet aku ni...hehe..aku sgt puas ati...sbb tu aku citer berulang2 pasal puas ati ni..haha..xsabar rasa nk tunjuk kt mak aku plak...2 April mak ngan abah nk dtg sini....so 2 hari ni kene siapkan apa2 yg patut..minggu dpn dh kene fokus lipat kad kawen plak....huhuhuhu...n nnt bleh kirim semua yg dh siap kt mak n abah suh bawak blk kampung...

No comments:

Post a Comment