Thursday, October 30

009 - 3 Liter Yeay!!!

Bismillahirrahmanirrahim...
Yeay!! Alhamdulillah berjaya juga aku minum air masak 3 liter bermula semalam..memang kenyang betul..masuk toilet berbelas kali kot.. hahaha.. disebabkan rasa kenyang..semalam aku just makan :

sarapan : teh o dgn inang2 dlm 7kpg
tengahari : ayam goreng berempah dan bendi
malam : makan biskut 2 bungkus

serius mmg minum air masak banyak memang kenyang..aku makan biskut tu pun just nk bagi complete ada 3 gambar sehari..hahaha...padahal dah kenyang giler..minum air sampai sedawa.. so klau korang nak try minum air 3 liter sehari.. bleh la ikut cara aku tu..ikut waktu solat..setiap waktu kene minum 600ml.. 

so hari ni dah hari kesepuluh aku diet...alhamdulillah..tinggal 90 hari lagi..so pagi tadi aku dah timbang dan yeay!! alhamdulillah ada penurunan lagi.. esok aku citer k..hehehehhe...

2 comments:

  1. good. Sya mmg species minom air smpai kembong. hehe. so bab minom xde prob la. bab binge eating yg smpai skang xde solution. ade few solutions tp not all the time berkesan. hehe

    rajin pulak Sya datang cni. haha. Sya suke klw bab2 die nih. hahaha. Sya da msok kan blog qis dlm bloglist Sya. rajin2 update eh =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ni malas nk update blog sbnrnya..tp ni cuba merajinkan diri sambil2 diet..baru rasa semangat skit..hehehe... saya minum air manis je dulu2..minum air masak ni skit..bila perlu..tu yg susah skit nk adapt 3 liter sehari..tp skrg dh 3 hari..mcm ok skit dah..rasa kenyang sampai xrasa nak makan bnd lain..hehe.. tq sbb slalu komen kt post saya.. =)

      Delete