Friday, October 31

010 - Turun 1.9kg

Bismillahirrahmanirrahim....
Alhamdulillah turun lagi 1.9kg... so berat terkini 81.8kg... Heeee...so dalam 10 hari bleh turun lebih kurang 3 kg.. insyaAllah dalam 100 hari bleh capai target..xde la mengharap sangat pun utk dapat target tu..tp klau dapat dah sipi2 tu ok dah..klau ikut BMI skrg ni mmg dah obesiti dah..berat dalam 65kg baru dapat BMI normal kot.. tp klau bleh nk la normal yg tengah2..bukan hujung2 normal..so semalam ape yg aku makan adalah :

sarapan : daging burger ayam + telor hancur + salan dan tomato ceri
tengahari : ayam berempah 2 ketul + sotong 2 ekor dan bendi
malam : keropok udang setengah mangkuk

semalam pun dapat minum 3 liter..insyaAllah hari ni dah hari ketiga dah bleh adapt minum air banyak..husband plak sibuk suh start eksesais..die pun eksaited bila aku diet ada penurunan..ye la...xpenah kot dia tgk aku kurus..jumpa2 je dah gemuk...hahahaha.. dan hari2 tengok aku semakin gemuk je..hahaha.. 

nak eksesais ni memang kene ikut mood..semalam aku dah bawak laptop masuk bilik..sbb dlm tu ada video eksesais aku yg lama2.. tp baru stakat bawak jela..xbukak pun lagi.. bila la mood ni nak datang..huhuh..nk cari video baru la rasa.. video zumba..best skit kan..hehehehe

1 comment:

  1. Ini yang kita mahu. Yok! Teruskan... go go go ale ale ale...

    ReplyDelete