Tuesday, November 4

011 - Stok Habis

Bismillahirrahmanirrahim...
Ok.. hari ni baru berkesempatan nak update blog untuk hari Jumaat hingga ke hari Isnin.. bnyk hari dah skip..ni gara2 my husband yg bz dgn submission dia..so xdapat la aku nk guna pc ni kan... so bercerita mengenai hari ke-11 iaitu hari jumaat.. ok... stok makanan aku dah habis..ayam ke sayur ke..kebanyakkannya mmg dah habis..so xtau nak makan ape.. so pg tu ada hal kitorg kluar..so aku just makan ape ada je la..

sarapan : keropok lekor dan fishball
tengahari : sumi jelly
malam : anggur 7 biji

ok.. sebenarnya..masa makan sarapan tu rasa kenyang sgt dah..so tghari aku bukak peti ais jmp sumi jelly ntah bila punya ntah..so makan tu jela..sbb mlm tu mak aku dtg dan bawak makanan..so xmo la makan banyak sgt kononnya..tp mak aku ajak jmp kat kedai makan..alamak!!! dan suh habiskan nasi dia..waaaaa...akhirnya aku makan juga nasi malam tu dlm 7 sudu kot... tp aku xde la ambik gmbr.. so tgh malam tu aku just mkn anggur je..aku xmo mak aku tau aku on diet..nnt klau tak kurus nanti mak ketawakan..hahaha..nnt mak aku kata aku hangat2 tahi ayam je..hahaha ... so hari jumaat tu aku minum air masak 3 liter jugak.. air masak mmg bleh bg kenyang..so silalah minum..

No comments:

Post a Comment