Wednesday, February 29

65 days - super ENGINEER

super engineer ni salah satu jenis dr floor board dr Floor Depot...material ni cantik giler n aku suka...bukan wood plank...tp iras2 dgn wood plank...n still floor board...surface dia mmg pakai ply kayu yg sebenar..harga ofkos la mahal dr floor board yg biasa... hari ni aku citer pasal floor board sbb td supplier Floor Depot dtg studio bg sample n penerangan...hohohoho...

so hari ni aku berangan2 utk pakai floor board super engineer ni klau ada rumah sendiri nnt...berangan xhabis2 aku ni...adoiyai~~pastu td tiba2 ada org call suh ambik kunci umah bsok..rupanya bsok dh Mac...sungguh cepat masa berlalu...baru ingat nk buat2 lupa booking awal...haha..umah yg akan diduduki slps kawen...masih disekitar seksyen 7..xjauh pun dr umah flat aku sewa ni...jln kaki pun bleh...ngade2 booking cpt..kononnya nk bwk brg pindah skit2..n klau ada rezki lbh..blehla beli2 brg rumah slow2...bln 3 ni dh start kene kemas brg2 n angkut skit2...nnt xdela bz sgt bile dh dekat2 nk kawen...so bln Mac ni kene byr sewa 2 umah...hope rezki bertambah la dh dekat2 nk kawen ni...amiiin~

No comments:

Post a Comment