Sunday, February 12

82 days-12022012



12022012.....xde pe pun yg menarik utk tarikh hari ni..cuma pada tiap2 tahun sepanjang hidup aku..pada tarikh 12 february ni merupakan tarikh besday abah aku yg tercinta...tahun 2012 ni abah dh umur 68 tahun dah...abah lahir pada 12 february 1944..huhuhu...semoga abah dipanjangkan usia...dan sentiasa dibawah lindungan Allah....semoga diberi kesihatan yang baik...agar mudah menjalani kehidupannya sebagai seorang khalifah dan seorang muslim...seperti yg dulu2 pun..aku akan celebrate sama2 if aku ada dkt kampung...n if xde aku just wish je la thru mesej ke ape...so aku pun menghantar lah ucapan besday kepada abah dkt facebook...aku ni jenis xreti n susah nk luahkan perasaan sayang aku kt org lain secara lisan...terutamanya abah,mak,abg2 aku...even kt bf aku dulu pun jarang aku luahkan sampai la skrg pun...perasaan sayang ni semua terbuku di hati aku...aku xsanggup nk cakap..sbb aku akan rasa sebak sangat...okla..skrg ni pun dh sebak...so utk pertama kalinya sepanjang hidup aku...aku wish besday kat abah..n last skali wish tu aku tulis I Love U ABAH! dan akupun menangis~~~semoga aku diberi kesempatan untuk berbakti n membalas jasa ABAH & MAK yg xterhingga banyaknya~~amin ya rabbal alamin =')

tambahan : sempena besday abah hari ni..kucing aku pun beranak tgh mlm tadi..iaitu Sazzy..ada 3 ekor anak dia....so Gupa dh dpt cucu baru...hehe..=p...semoga rezki aku bertambah dengan adanya kucing2 baru ni..so total semua yg ada...9 ekor...meow!!

No comments:

Post a Comment