Thursday, February 16

78 days - kisah mak dan dolly2nya

gambar ni xde kene mengena dgn tajuk...tajuk gambar ni
'mak dan LAI CHEE KANG nya'

ok...ceritanya berbunyi begini..mak sgt eksaited bila dapat membeli kertas dolly...mak sgt suka bile dulu aku penah tunjukkan kt mak contoh2 brg2 doorgift n deco2 yg pakai kertas dolly tu..oleh itu..skrg ni ape2 yg aku buat mak akan suruh aku letak kertas dolly tu...n baru2 ni mak ada idea..mak suh buat kad kawen handmade dlm 100 kpg utk bg kt jiran2, org2 yg berdekatan, geng surau dan lain2...so hari ni aku mendesign satu kad kawen yg basic je n aku akan lekatkan kertas dolly tu kat kad tu...ni kad yg biasa2 je..fotostat atas ketas warna je...satu a4 bleh dpt 2 kpg kad..haha....kedekut btul...walaupun kad fotostat je..itam putih..tp kenela buat kemas2 n bg nmpk cantik skit..design dh siap..tp map xsiap lg...bsok nk print n tunjuk kt mak utk crit session....

2 comments:

  1. giler ar mak kau designer..ade chip kontrol heheeh...aku pon ade guna skit paper dolly tp xsemua..kebanyakannya tuk deco certain things je..skg mmg in bende tuh..nak2 lagi kalau kita berdua ni nk kawen ala2 vintage..mmg melt.satu kebaikan vintage ni dia bole caca marba..tu yg seronok..kan?

    ReplyDelete
  2. Murah giler n cantik paper dolly tu....so mmg mengikut bajet...hahaha...utk deco2 aku ingat nk buat pomander pakai ketas dolly tu..hehehe...ari tu aku ada tertgk satu tutorial...so nk try la...bleh deco2 kt khemah ke...kt mana2 ke...aku pny konsep pun makin lama makin caca marba...hahahaha.....caca marba pun kene still matching gak kan...

    ReplyDelete