Friday, February 10

84 days - Alas Meja cum Cadar

semalam aku pegi PKNS jalan2 jap lepas lunch....ada la satu kedai ni dr dulu aku tringin nk masuk sbb dia ada jual cadar yg aku minat...maka dari dulu lg aku penah la berhasrat utk pakai cadar mcm tu time kawen...cadar tu basic je...kain cotton...ada corak bunga2...english2 style mcm tu...disebabkan aku dh nk kawen...aku pun masuk la kedai tu n tny harga...harga dia ok la..bwh rm200...aku ingat cadar tu produk tempatan..makcik2 jahit...rupanya import dr china..dia just ada 2 sarung bantal dan satu alas cadar..bed cover xde rasanya..

pastu ptg td lps balik keje aku singgah SACC plak...aku nk cari balang kaca kt KK Home Deco tu...tp xde plak mcm yg aku nk...n sebelah KK tu ada satu kedai jual cadar n alas meja n mcm2 lg la..nama kedai tu klau xsilap ROYAL COTTON...akupun masuk la..cadar yg sama dgn kedai smlm tp kt SACC mahal lbih rm 70...tp aku terjumpa satu alas meja yg aku sgt2 la berkenan...alas meja utk set 6 org...harga rm180...so aku pun tny kt akak tu bleh x aku buat cadar pengantin alas meja tu...hahaha...akak tu tersengih je..tp dia siap try alaskan katil display dgn alas meja tu...mmg cantik wooo!..n aku sgt2 suka....tp ape2pun kene pikir balik btul2 nk beli alas meja jadikan cadar or beli cadar bunga2 tu...or beli dua2...hahahaha...

ni la susah bile survey2...mcm2 berkenan..rambang mata pun ada....=p

No comments:

Post a Comment