Sunday, February 26

68 days - Ooo! Mug kau~

ok..hari ni nk citer pasal mug yg disponsor...semalam aku dh g tgk mug tu...ada 250 biji..249 biji mak aku dh bawak balik kampung n sebijik ada kt aku utk digodek2 menjadi ape xtau lg...erm..mug biasa je..bnyk di pasaran...warna putih..ada gmbr bunge 2 kuntum...nasib baik bunge satu peach satu biru..okla..masih mengikut tema jugak..walaupun xsama sgt...hehehe... so ape aku nk buat dgn mug tu??

akak yg menaja mug tu bg idea utk jd kan doorgift utk org2 tertentu..mayb utk kwn2 aku yg dtg dr jauh..or kwn2 mak n abah yg tertentu..senang citer utk VIP la...mak akupun ckp bnd yg sama...so task aku skrg utk menggodek mug tu bg nmpk mcm doorgift yg special skit dr doorgift yg lain..sah2 la special kan klau dpt mug..yg lain tu letak gule2, sumi jelly, coklat je kot..haha...ini utk budak2 la..utk org2 dewasa xde idea lg...tp bg bnd2 makanan gak la..

so dikelapangan masa yg xseberapa lapang ni akupun carik la idea..search2 la kt internet tntg bagaimana nk menggodek mug tu..n dh dpt idea..trus call mak...utk crit session...haha..mak kata ok...so pasni list kerja DIY aku tambah lg...yg dulu punya pun xberkurang...dah tambah lg...erk!!

No comments:

Post a Comment