Tuesday, February 7

87 days - hachoomism!

hari ni aku selsema dgn teruknya...dr mlm semalam membawa ke mlm ni....skrg baru ok skit lps mkn Zyrtex..dipendekkan cerita..aku beristirehat je di rumah...pg td abg aku dtg hantar brg2 yg mak aku kirim dr kampung...so aku dgn rakusnya menggeledah brg2 tersebut..terutamanya dolly paper yg aku kirim...dolly paper tu ada 2 saiz..satu besar satu kecik..tp yg kecik tu still lg besar utk kotak door gift yg aku buat...aku pun menggodek2 la mcm mana nk lekat dolly paper tu bg nmpk sesuai skit..sbb saiz dia xseperti yg aku jangkakan...tp bak kata org..kita yg buat dia..bkn dia yg buat kita..so setel masalah...n skrg dh nk siap lekat dolly paper tu....alhamdulillah~~setel satu bnd...


..yg dh siap utk dihantar pulang ke kampung...nk tgk progress...??..klik link bwh ni...hehehe

http://qistinavibrantart.blogspot.com/2012/02/kawin-kawin-siri-2-door-gift-utk-kids.html

No comments:

Post a Comment