Saturday, February 4

90 days - hari ni hari emo



hari ni aku emo...emo dgn orang yg aku xberapa nk kenal..tp aku still menghormati diorang dgn beramah mesra bile bersua muka..nama pun org Islam..kenalah menjaga silaturrahim...maka..di hari ni aku ingat nk post la perasaan emo ni...tp bila tgk cerekarama ni...xjadik plak....Alhamdulillah mungkin ini perantara utk aku tidak terpengaruh dgn nafsu marah aku ni...so..xpela...biarlah org2 tu..mungkin diorang rasa diorang buat tu btul...so moral of the story...jgn ingat semua org ikhlas and baik walaupun dia bertudung labuh dan sgt berbudi bahasa di depan kita..ape2pun...aku bersyukur kerana masih diberi hati yg terbuka utk memaafkan org2 spt ni..dan menerima teguran dr pintu belakang..kata hati positif...mungkin ada btulnya...tp berpada2 la...

.

No comments:

Post a Comment