Monday, February 20

74 days - setel satu-satu setel

ok....last friday...fotografer yg aku penah g survey dulu ada call...tny kompem ke x ambik service dia...so...td sesampai di shah alam...aku discuss2 n kompem kitorg ambik fotografer tu utk 5 Mei nnt...majlis resepsi...majlis nikah xpayah kot...pakai sape2 je yg ada kamera...abg aku or kawan2 terdekat..sbb majlis nikah pun xjemput ramai org..maybe adik beradik, sdara mara yg berdekatan n jiran2 je...majlis nikah dh kompem buat kt surau Tmn Yayasan...lps asar...Jumaat,4 Mei...kitorg ambik fotografer dr KL...ada gak 2 3 tmpt lain yg kitorg mntk quotation...harga pun semua lbh kurang...skill n profesional je lain2...kitorg agak beruntung gak sbb dpt harga pakej masa offer..hehehe..amat sesuailah utk kitorg yg menjaga bajet ni...hahaha...kitorg dh book dr ujung tahun lps...so lain2 ada caj tmbahan..sbb diorg claim mileage..standard la pergi luar daerah..so kitorg harap fotografer ni dpt la ambik gambar yg terbaik...sbb kitorg ni dua2 xreti n xbiasa bergambar berdua2an..spnjg bercintan2 pun bleh dikira brape je gmbr berdua2an..tu pun nmpk pelik....hohoohohho...so minggu ni or minggu dpn kene bayar deposit..

sblm balik dr Segamat td...aku singgah jap kt Jakel..tgk2 ape2 yg bleh dibeli..biasalah..harga kt kampung lg murah skit...tp xbnyk pilihan...n seperti biasa aku sefamily mmg pelanggan tetap Jakel...so td ingat nk cari satin n chiffon...utk majlis resepsi...last2 jumpa kain linen utk buat samping n kain baju kurung aku..ni utk hari nikah...tu je pun yg cukup...sbb xplan n beli..n xde bawak duit lebih...kain tu tadi warna cream ada corak2 petak2..mmg menepati kriteria aku design mcm tu...so kain utk buat baju nikah n baju melayu tunang aku serta kain utk majlis resepsi aku beli kt sini je la...utk baju tunang aku masa resepsi..maybe sewa or beli dh siap je..so hari ni dh setel 2 bnd...alhamdulillah!

No comments:

Post a Comment