Monday, February 13

81 days - pink + purple



sweet sgt kan kaler tu..nmpk girlish2 skit...hahahaha..... adoiyai~~sbnrnya tu lah theme colour baru yg telah diubah..iaitu theme kaler belah pihak lelaki...before ni theme colour light brown + black....nmpk elegant skit...tp last2 family pihak lelaki proceed dgn pilihan hati mereka light pink + purple....hohoho..mayb tu kaler paling mudah nk jumpa n senang nk sesuaikan dgn tema khemah ke doorgift ke...xkisah la kan...kitorg ikut je..so utk sblah lelaki..baju kitorg sewa je..supaya seragam dan sepattern dgn pasangan pengantin lg sorg...iaitu abg kpd tunang aku...diorg buat kenduri sambut menantu skali...senang..jimat kos dan jimat masa...so dlm beberapa minggu lg kitorg akan balik jengka utk g try baju..family sana dh siap tempahkan butik pengantin skali...so xyah nk survey2...hohoho...maka skrg bajet utk tempah baju tinggal 2 je..maybe satu beli yg dh siap n satu je yg tempah..sbrg perubahan akan dimaklumkan....hehehe ;)

2 comments:

  1. nak kata aa lagi,aku pon tak tau...hahahaha..pink + purple ini warna aku nikah...hahahahah...aku buat pink purple untuk majlis nikah di rumah..part aku la..yg pink + peach + grey tu aku buat pihak aku..tp seb bek sanding aku more to pink + grey...hahahahaahahahahahaha.....berjodohan betul la kita ni qist.

    ReplyDelete
  2. Hahahaha...sudah...sama jugak...hahahaha...adoi2...aku rasa ni memang kaler of the month kot...hahahaha.....aku nikah maybe cream je kot...light2 color je....yg belah aku peach grey....family aku maroon cream...

    ReplyDelete