Monday, February 27

67 days - ringtone & idola kurus


hari xde bnd nk citer..just nk citer pasal lagu yg dh lama..n tibe2 baru hangat...sejak lisa surihani ngan yusry kawen...huhuhu... seperti biasa dan kebiasaannya..aku akan pasang lagu ni berulang kali..bg naik mood buat keje..dulu la..tp dh lama2 boring la dgr selalu...lgpun dulu aku penah buat ringtone alarm aku...huhu...so hari ni tetibe rasa nk bukak kt youtube...n search lagu ni...sbb aku suka tgk pompuan dlm klip ni...cantik n slim... paling aku suka tang rambut dia..=p..so pmpn ni aku jadikan inspirasi aku utk kurus n cantik la kononnya...haahahaha...memandangkan hari ni aku dh start eksesais..so nk tgk idola la dulu...hahaha...bg lebih bersemangat...

mayb lagu ni lagu dlm wedding diorg kot...ntahla..aku xtgk tv..n umah akupun bkn ada astro..aku agak je la..sbb tetiba ada komen nama lisa n yusry....so aku share la videoklip idola kurus aku ni...hahaha...lagu ni best gak klau dgr skali skala....sweeetttt gitew klau nk feel2 bercinta...hahaha...

No comments:

Post a Comment