Monday, April 23

11 days - aktiviti hari ini

Hari ni aku g naik ofis setelah skian lama xke ofis...naik lps lunch td...tujuan naik ofis adalah utk buat banner utk blah lelaki nnt...tunang aku yg buat..aku tukang tgk n bg idea...aku plak buat direction jalan ke rumah aku...malas nk pikir...dpt idea trus proceed n buat...so tinggal print je...slps itu..aku sambung cuci label pada botol....tinggal lg 4 ke 5 botol je lg...so keje2 mendeko botol akan dijalankan minggu ni gak..sampai la ke maghrib keje2 tersebut di jalankan..lps maghrib siap2 utk dinner n tggu AMY TIANG...beliau adalah org yg menjual tiang backdrop..hahaha...so aku pny tiang dh siap..n td pkl 10 Amy hantar n bgtau cara2 pemasangan..harap2 DIY pelamin aku menjadi la...so skrg aku br siap menampal alamat n menulis kad kawen untk sesi pengeposan yg terakhir...hehehe...lps ni dh xnk sentuh kad lg dah...setelkan keje lain plak..Masa itu Emas!!

2 comments:

  1. Replies
    1. Ada.....ko kene dtg awal nt...buat rehearsal dulu....hahaha...ko ngan cikgu murni la menari nnt....

      Delete