Saturday, April 14

20 days - HAH?!!??!?!

alamak dah tinggal 20 hari je..aku xtau nk cakap ape...n xtau nk citer ape...so hari ni aku agak letih...pg2 siap2..tolong wrapping hadiah org lain...serve makanan utk budak2....n pukul 12:30 tgh hari gerak ke Jerantut pegi dewan utk majlis resepsi...pastu posing2 sakan semua n balik rehat2 samai tertido akibat letih..so aku nk share gambar majlis resepsi tersebut...tema pengantin PURPLE....tema keluarga PINK...so saksikanla~~

 ketibaan pengantin
 pelamin
 meja makan beradap
 ni flower stand kt walkway...aku suke benda2 alah ni...mana nk carik ek? utk sewa2...teringin gak..hehe
 pose je ni utk photographer....doa dah baca lama dh...hoho
 hantaran dari pihak laki....hasil kerja kak long dan bakal adik ipar beliau...iaitu aku! hahahaha..
 adik beradik pengantin laki...kak long, abg wadie n epul...
 aku dan props task aku....iaitu menjaga anak2 kak long....diak, uhak dan aiesya..
calon pengantin bulan depan....hohohoh....20 hari lg wey!!

skian.....tu je...kla...aku nk g pasar malam bersama tunang di atas utk membeli yong tau foo...dan lain2 yg digemari..bye!

2 comments:

  1. ASAL EPUL NAMA LG MUDA DR KO...aishhhh mata aku silap ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama? Ke nmpk?.....erm..mmg dia lg muda dari aku...aku kan matured...hahahha

      Delete