Thursday, April 12

22 days - B.A.K.A.L

bergerak menuju ke jengka untuk sesi meraikan LIE & AJA kawen sabtu ni...sebagai bakal adik ipar atau bakal biras..maka aku kene turut serta sebagai org penting dlm keluarga ni...hahahah....perasan...okla...hari ni aku agak rush skit...mcm2 kene setel..pg2 aku setel kemas brg n prepare mknn utk kucing2 aku...ptg td lps asar gerak ke umah abg aku...anta kucing2 aku utk penjagaan sementara...pastu g singgah taman maluri ambik tempahan baju bakal bapak mentua aku kt bakal ayahandak aku...trus gerak g jengka...singgah kt r'n'r mkn malam...sedap n murah!!....pastu perjalanan diteruskan ke jengka n sampai dlm pkl 10stgh mlm....sampai2 ambik brg2 masuk ke bilik...n time sampai bakal kakak ipar aku tgh menggubah hantaran...n aku pun tolong la sambil mengambil hati bakal keluarga baru aku ni...hehehe...so hari ni aku telah menggubah telekong...hahaha...first time gubah telekung jadik bentuk bunga...alhamdulillah jadik la rupa bunga tu....utk rujukan sila lihat gambar dibawah...aku penah tgk Kak Kam...atau org yg ajar aku ngaji dulu gubah telekung jd bunga. masa aku kecik2 dulu...dh lama kot..time drjh tiga...tp masih segar diingatan....hebatkan??..haha...so...hari ni..hanya cerita2 mengenai bakal2...=p

No comments:

Post a Comment