Wednesday, April 4

30 days - sesi invite meng'invite'

Hari ni 4.4..... Aku kawen 5.5.....ceh...tarikh pun nk cantik...padahal ape la ada dgn tarikh tu....erm...so hari ni dh start buat invitation kt fesbuk...invite kawan2, sdara mara, cikgu, dan lain2.... Hope xde la list yg tertinggal...kad kawen plak...dh start diedarkan...bg kt kawan mak...n kawan2 yg berdekatan dgn shah alam ni...bg by hand je...yg post...blum start mengepos lg...riben dh habis...so bsok kene pegi nilai 3 lg skali beli riben...huhu... Utk checklist...aku dh siap buat n lipat 500 kpg kad utk family aku....tggl lg 500 kpg utk family tunang aku..spnjg 10 hari ni bnyk uruskan hal2 kad je....sabtu ni insyaAllah aku balik segamat lg skali...setelkan preparation kt sana plak...keje2 terdekat buat masa ni yg aku nk buat adalah...tag dan penunjuk jln...bleh bawak balik kampung trus minggu ni...dan nk buat bunga lekat kt baju utk ahli keluarga...hehehe...bahan mentah br dpt..so br bleh nk buat....brg ape? Hehe...brg2 terbuang yg dikitar semula...hahaha... Okla...xtau nk citer ape...cuma semakin hari terasa semakin happy...semakin sayang n semakin bahagia...bersama org2 tersayang yg sentiasa ambil berat n sibuk buat preparation sama2....:)

No comments:

Post a Comment