Sunday, April 29

5 days - half price!

sambung shopping lg hari ni....mula2 aku g GM klang cari brooch...pastu trus g Tmn Maluri ambik baju kt tailor...trus g IKEA ng g cari brg2 doorgift skit2....pastu g IKANO...alhamdulillah tgh sale...bnyk brg dpt half price....hehehe...last2 malas nk pikir n nk jalan2 lg...kitorg rembat je beli brg2 hantaran kt situ..hahaha....PADINI dan seangkatan dgnnya buat sale half price utk 4 hari...so memang rezeki kitorg...dapatlah berjimat...so beli kemeja n sweater utk tunang aku...pastu singgah MID VALLEY  lg skali hari ni...nk cari tie...n aku beli kasut vincci utk majlis resepsi...dkt IKANO td xde size....erm...memandangkan kasut yg aku beli tempoh hari membuatkan mak aku bimbang sbb tumit dia halus..so tadi aku beli style wedges...hehe..harap2 keselamatan terjamin...hahaha...rm60 je....murah!...xpayah nk berangan brand high end sgt....dh last minutes beli mana ada je...terima kasih la kt PADINI buat sale utk kitorg yg dh xcukup budget ni...adeh~~so papepun..misi mencari barang dh setel!!!!bsok balik kampung!!!

1 comment: